HTML

Ösztöndíjjal egy évet töltök Japánban...

Egy évet töltök Japánban egy kutató ösztöndíjjal. Remélem jó lesz. Itt megírom.

Friss topikok

• mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy haza
  • elite beat agent: Kérdeztétek, hogy hol lehet japán élelmiszert kapni Budapesten. Pl. itt: www.tokyoplaza.hu/ Va... (2010.09.20. 12:08) Hazaérkezés
  • fifla: Szia Nyomon követtem a blogod és nagyon tetszett az írásod. Most hogy hazaértél nem lesz egy ös... (2010.09.05. 22:36) Csomagok a repülőtérre
  • ORGASMUSFORSCHER: Drágajó ösztöndíjas, csak egy rövid komment: lszi ne próbáld meg a hazai és a japán viszonyokat ö... (2010.08.02. 17:58) Borzasztóan hosszú tűzijáték
  • vízumfeleség: @Pejho: Köszönöm :) Azt tervezzük, hogy még néhány hétig otthon is vezetjük a bolgot, leírjuk, hog... (2010.07.31. 07:09) Helló „Kittin”

Linkblog

2010.05.06. 07:22 vízumfeleség

Aranyhét

A japán nemzeti ünnepeknek köszönhetően egy egész hetet együtt tölthettünk. Nagyon jó volt, most furcsa, hogy újra dolgos napok jönnek.

Rövid beszámoló:

1. nap: Újra ellátogattunk Kamakurába.

2. nap: Császári palota látogatása. Az igazság az, hogy a Palota el van zárva a látogatók elől, egy évben csak pár napra nyitják ki, akkor is csak előzetes bejelentkezés alapján lehet bejutni. Szóval csak a kapuig jutottunk, de szép a parkja, ott játszottunk kicsit, majd sétáltunk Ginzában.

3. nap: Éljen május elseje! A Követség szervezett egy kis pikniket Odaiba szigetén. A szigetre vezető nélküli vasút vezet, át a Szivárvány hídon.  A piknikre a Követség szakácsa készítette a magyaros ételeket. Volt gulyásleves, Erős Pista, kolbász, savanyúság, pogácsa. Zorka felfalt egy csomó pogácsát savanyúsággal, mi pedig 4 hónapra feltöltöttük magunkat kolbásszal.

4. nap: No ezt elrontottuk. Elmentünk Yokosuka-ba, de sajnos nem tájékozódtunk a látványosságokról (itthon tudtuk csak meg, hogy mit is kellett volna megnéznünk). Emiatt csak a kikötőbe jutottunk ahol láttunk egy csomó rombolót, majd csalódottan ellátogattunk újra Kamakurába, ahol ezúttal kisétáltunk az óceán partjára is.

5. nap: Újra Odaiba szigete. Május elsején láttuk, hogy gyalogosan is át lehet jutni a Szivárvány hídon, így felkerekedtünk, hogy Ferkó műszakilag is áttekinthesse a hidat. A híd tényleg szép és monumentális, csak az a szél ne fújt volna… Egyébként a híd alatt Zóra szerényen megjegyezte: Ezt a hidat én építettem.

A szigeten kicsit pancsoltunk az óceán parton, majd irány a világ legnagyobb óriáskereke. Az erős szélben fent 150 méteren igazán kellemetlenül éreztem magam, de Zorka megnyugtatott: Anya ne aggódj, ez csak egy óriáskerék! Odaiba egyébként nagyon hangulatos hely. Tele kávézókkal, parti sétány stb.

6. nap: Shinagawa-ba látogattunk, hogy megnézzünk egy delfin show-t. Nekünk felnőtteknek csalódás volt, kicsi medencék, kevés látnivaló, tömeg, babakocsit nem lehetett bevinni. Zórának viszont tetszett, végre látott delfineket. Igaz kardszárnyú delfint szeretett volna, de így sem volt csalódott.

7. nap: Mi is megpihentünk és piknikezni mentünk a Meiji parkba. Zóra megtanult fára mászni, botjátékozott, Darina csúszott mászott a pokrócon. Kellemes zárónapja volt a hétnek.

(képes beszámoló a neten!)

1 komment

Címkék: japán aranyhét

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edédi 2010.05.09. 04:02:54

Két napig nem tudtam fogni a blogotokat valami miatt, mostmár örülök a részletes beszámolótoknak.