HTML

Ösztöndíjjal egy évet töltök Japánban...

Egy évet töltök Japánban egy kutató ösztöndíjjal. Remélem jó lesz. Itt megírom.

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy haza
  • elite beat agent: Kérdeztétek, hogy hol lehet japán élelmiszert kapni Budapesten. Pl. itt: www.tokyoplaza.hu/ Va... (2010.09.20. 12:08) Hazaérkezés
  • fifla: Szia Nyomon követtem a blogod és nagyon tetszett az írásod. Most hogy hazaértél nem lesz egy ös... (2010.09.05. 22:36) Csomagok a repülőtérre
  • ORGASMUSFORSCHER: Drágajó ösztöndíjas, csak egy rövid komment: lszi ne próbáld meg a hazai és a japán viszonyokat ö... (2010.08.02. 17:58) Borzasztóan hosszú tűzijáték
  • vízumfeleség: @Pejho: Köszönöm :) Azt tervezzük, hogy még néhány hétig otthon is vezetjük a bolgot, leírjuk, hog... (2010.07.31. 07:09) Helló „Kittin”

Linkblog

2009.09.10. 13:58 Naszta

Első napok

Elkezdtem itteni életemet. Szerencsére a repülés után rögtön a hétvége jött. Gondoltam körbe nézek a városban. A vonatnak, ami az itteni megállóban (Motosumiyoshi) jár, Shibuyában, Tokió egyik legrégibb negyedében van vége. Pénteken tehát felültem a vonatra és elmentem Shibuyába.

Shibuya kb. akkora, mint a nagykörúton belül Budapest. A közepén van a központja, és a vonat végállomása. Elképesztő mennyiségű ember és bolt. A legkisebb utcák is tele vannak emberrel. Mivel ez volt az első szabadnak tűnő estém, gondoltam keresek valami barátságos helyet.

Szerencsére 8-10 sarokra a tértől találtam egy olyan kocsmát, ahol elsősorban csak külföldiek voltak. Be is mentem. Fél óra múlva egy amerikai és egy brit sráccal söröztem. Reggel 6-ra értem haza. Jó arcok voltak.

Szombaton aludtam nap közben. Este elmentem Roppongiba. Roppongi - mint akkor kiderült - egy piroslámpás negyed. Elég viccesnek tartottam, mert az útikönyv a második legnagyobb szorakozó negyedként írja le. Végülis lehet, hogy tényleg az. :p

Ekkor úgy döntöttem, hogy elmegyek Shinjuku-ba, a legnagyobb szórakozó negyedbe. Nos: minden Hotel tábláján óradíj volt kiírva. 100kg-os benga négerek invitáltak különböző show-kra. Szóval valóban sokkal nagyobb vígalmi negyedbe érkeztem. Itt sem maradtam hát sokáig, visszatértem Shibuyába, majd az első vonattal haza.

Vasárnap megnéztem a Meiji-Jingu Inner Gardens-t. Egy gyönyürű nagy park tavakkal és több száz éves épületekkel. Elképesztően jó volt a rettentesen zsúfolt Tokió után ez a térbeli szabadság.

Hétfőn a cégnél kezdtem, de ez egy következő poszt lesz majd.

Shibuyában egyébként sikerült elsőre a legjobb helyet megtalálnom. A fent már írt kocsmában szerdán találkoztam egy német és egy brit emberrel, akikkel valószínűleg össze fogunk járni. 40-50 év körüli topmanager-ek a TÜV-nél. Jó arcok. Évek óta Japánban élnek. Jót beszélgettem velük. Szóval valószínűleg ez lesz a törzshelyem. :)

1 komment

Címkék: japán tokió


A bejegyzés trackback címe:

https://tokio.blog.hu/api/trackback/id/tr471372970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L A 2009.09.13. 17:35:48

Alakul, alakul! Rögtön 2 piroslámpás negyed. És rögtön ott is hagytad őket... [Van másik blogod is?... ;) ]

Juteszembe: Szilvit+Zórát+(?) megpróbáljuk elvinni jövő szombaton bulizni Szigetcsépre.

Sok dolgod lehet, mert alig írsz a blog népének! Tessen iparkodni!
süti beállítások módosítása