HTML

Ösztöndíjjal egy évet töltök Japánban...

Egy évet töltök Japánban egy kutató ösztöndíjjal. Remélem jó lesz. Itt megírom.

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy haza
  • elite beat agent: Kérdeztétek, hogy hol lehet japán élelmiszert kapni Budapesten. Pl. itt: www.tokyoplaza.hu/ Va... (2010.09.20. 12:08) Hazaérkezés
  • fifla: Szia Nyomon követtem a blogod és nagyon tetszett az írásod. Most hogy hazaértél nem lesz egy ös... (2010.09.05. 22:36) Csomagok a repülőtérre
  • ORGASMUSFORSCHER: Drágajó ösztöndíjas, csak egy rövid komment: lszi ne próbáld meg a hazai és a japán viszonyokat ö... (2010.08.02. 17:58) Borzasztóan hosszú tűzijáték
  • vízumfeleség: @Pejho: Köszönöm :) Azt tervezzük, hogy még néhány hétig otthon is vezetjük a bolgot, leírjuk, hog... (2010.07.31. 07:09) Helló „Kittin”

Linkblog

2010.08.27. 06:56 Naszta

Csomagok a repülőtérre

Ma megrendeltem a Yamato Company-tól, hogy kivigyék a repülőtérre a csomagjainkat. Mivel nem tudtam a részleteket, e-mail-ben megkérdeztem a céget, hogy mi az a legkésőbbi időpont, amikor feladhatom a csomagjainkat úgy, hogy 3-án reggel fél 8-kor át szeretném őket venni a repülőtéren (a nekünk megfelelő terminálban, a check-in asztaloktól 30 m-re). A válasz számomra megdöbbentő volt: 2-a este 6 órakkor jönnek ki legkésőbb, házhoz. (Igaz, hogy "csak" városon belül, de 140 km, 13 óra alatt, gyakorlatilag éjszaka.) Miután válaszlevelemben megrendeltem a szolgáltatást, felhívtak és már minden apró részlet a helyére került. A bőröndöket nem kell becsomagolni külön és az ürlapokat előre - talán kitöltve - küldi e-mailben vagy ma, vagy holnap.

Mikor elmeséltem ezt örömmel a kolléganőmnek - aki mindig is Tokióban élt -, nem értette, hogy ennek miért kell igazán örülni. Nem tudta meg tőlem, jó hazafi vagyok. Most mosolyog rajtam.

Nem meséltem el neki, hogy vannak olyan országok, ahova nem mindig lehet rendelni Amazonról, mert túl sok az "elveszett csomag". Nem mondtam el, hogy ugyanitt a sűrgősségi levél egy hét alatt (sem mindig) érkezik meg, vagy a postás nem dobja be az illetékről szoló levél értesítőjét, tehát az állampolgár csak a határozattal és a felszólítással találkozik először (persze az első levél átvétele az vélelmezve van). Nem mondtam el, mert meg sem értené...

2 komment

Címkék: repülő tokió


A bejegyzés trackback címe:

https://tokio.blog.hu/api/trackback/id/tr102251124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edédi 2010.09.05. 09:05:37

Jó, hogy itthon vagytok!
Majdcsak kibírjuk ebben az országban is!
Sziasztok, örülök Nektek Nagyi-Dédi

fifla 2010.09.05. 22:36:35

Szia

Nyomon követtem a blogod és nagyon tetszett az írásod.

Most hogy hazaértél nem lesz egy összefoglaló bejegyzés az élményidről tapasztalatokról meg úgy mindenről ami meghatározó volt Japánban?
süti beállítások módosítása