HTML

Ösztöndíjjal egy évet töltök Japánban...

Egy évet töltök Japánban egy kutató ösztöndíjjal. Remélem jó lesz. Itt megírom.

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy haza
  • elite beat agent: Kérdeztétek, hogy hol lehet japán élelmiszert kapni Budapesten. Pl. itt: www.tokyoplaza.hu/ Va... (2010.09.20. 12:08) Hazaérkezés
  • fifla: Szia Nyomon követtem a blogod és nagyon tetszett az írásod. Most hogy hazaértél nem lesz egy ös... (2010.09.05. 22:36) Csomagok a repülőtérre
  • ORGASMUSFORSCHER: Drágajó ösztöndíjas, csak egy rövid komment: lszi ne próbáld meg a hazai és a japán viszonyokat ö... (2010.08.02. 17:58) Borzasztóan hosszú tűzijáték
  • vízumfeleség: @Pejho: Köszönöm :) Azt tervezzük, hogy még néhány hétig otthon is vezetjük a bolgot, leírjuk, hog... (2010.07.31. 07:09) Helló „Kittin”

Linkblog

2010.05.25. 01:37 vízumfeleség

Még több para

A földrengések mellé a bogarak is felkerültek a listámra. A frászt hozzák az emberre és a gyerekekre még veszélyes is lehet.

Szombat reggel, egy százlábú ébresztett. A hajnali etetés után próbáltam visszaaludni, mikor valamit éreztem a takaró alatt, az a valami piszkált. Hirtelen felocsúdtam, hogy ez a valami mozog. Ekkor olyan szélsebesen és hangosan felpattantam az ágyból, hogy az egész családot felvertem, de szerencsére a valami is leesett rólam. Egy körülbelül 8 cm-es százlábút láttunk mászni az ágyon. Ferkó duzzogva, hogy egy ilyen kis semmiség miatt kivertem az ágyból, egy papírtörlővel kitessékelte a lakásból az állatot.

Ezzel azonban nincs vége a történetnek, ugyanis azóta egy kb. 5 cm-es csótány is a vendégünk volt, bár azt gondolom, hogy ez utóbbi nem is vendég, inkább állandó lakótárs. A százlábú pedig csótányokra is vadászik. Lassan a teljes tápláléklánc felsorakozik.

A százlábú marása egyébként egy felnőttel ugyan nem bánik el, bár szép kis nyomot hagy a bőrön, de kisgyerekekre igencsak veszélyes lehet, pláne, ha kiderül, hogy valamelyikük allergiás a méhcsípésre.

Ma megyünk ellenszert keresni!

(ennél egy kicsit rövidebb volt a mi látogatónk)

 

3 komment

Címkék: japán rovarok százlábú


A bejegyzés trackback címe:

https://tokio.blog.hu/api/trackback/id/tr272029149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizzzy · http://lizzy-japanblog.blogspot.com 2010.05.25. 08:06:29

Egy ilyen százlábú már minket is meglátogatott. Azóta is ráz a hideg...

vízumfeleség 2010.05.27. 08:05:07

@Lizzy11: Hogy védekeztek? Én sterilizálok minden este, nehogy kedvet kapjanak újra betévedni.

Lizzzy · http://lizzy-japanblog.blogspot.com 2010.06.14. 13:47:16

@vízumfeleség: Kicsit le vagyok maradva, most vettem csak észre hogy válaszoltál... :)
Szóval szerencsére hozzánk nem jöttek többen, bízom benne, hogy a jövőben is elkerülnek. Látom nálatok azóta is állandó vendégek, remélem a lyukbetömködések működni fognak és fogtok tudni aludni a maradék 82 napban! : ))
süti beállítások módosítása